اسکمپر بر این مفهوم استوار است که هر چیز جدیدی، مدل اصلاح شده چیزی است که پیش از این موجود…
بیشتر بخوانید »۱) شناخت درست مخاطبان برندهای موفق جهان درک کاملی از مخاطبان خود دارند. همین درک نیز به آنها کمک میکند…
بیشتر بخوانید »دنیای امروز، دنیای اینترنت و دهکده جهانیست، کوچک شدن جهان با ارتباطات سریع ممکن شده است و بشر امروز راحت…
بیشتر بخوانید »اصلی ترین نکته بین محصول معمولی و یک برند در چیست ، قطعا پایه برند، یعنی تمایز تفاوت و خاص…
بیشتر بخوانید »پژوهش های علمی درباره رهبری صرفاً از قرن بیستم آغاز گردید و محور اصلی بیشتر تحقیقات، عوامل تعیین کننده اثربخشی…
بیشتر بخوانید »آیا هیچ انسان عاقلی در آبِحوض یک خانه قدیمی متروکه و یا آبنمای کمعمق یک پارک شیرجه میزند ؟ در…
بیشتر بخوانید »به این فکر کردید که دیگران در غیاب شما، چگونه شما را یاد، تعریف و تفسیر میکنند ؟ آیا آنها…
بیشتر بخوانید »بزرگ شدن برای انسان اجتناب پذیر و قانون طبیعت است اما رشد کردن یک انتخاب استراتژیک برای ما خواهد بود…
بیشتر بخوانید »برای داشته هایی ارزشمند باید کاشته های خوب داشته باشید برای برندشخصی مانا و جذاب داشتن به فکر سیرتِ زیبا…
بیشتر بخوانید »۱) فکر کردن مدام به موفق شدن ۲) نسبت به آنچه که انجام میدهید پُرشور؛ با هیجان و با حرارت…
بیشتر بخوانید »