برند و برند سازی

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ امروز شدیدا مورد توجه و بحث قرار گرفته است.
زیرا افراد بیشتری متوجه شده اند بهترین نوع بازاریابی ، بازارسازی برای شخص خودشان است و قدرت برند شخصی یا پرسنال برند را درک کرده اند.

مدل کاربردی ۳F / 3C

مدل کاربردی ۳F / 3C

بزرگ شدن برای انسان اجتناب پذیر و قانون طبیعت است اما رشد کردن یک انتخاب استراتژیک برای ما خواهد بود…
نکاتی از امید ملائکه

نکاتی از امید ملائکه

برای داشته هایی ارزشمند باید کاشته های خوب داشته باشید برای برندشخصی مانا و جذاب داشتن به فکر سیرتِ زیبا…
۱۰ نکته کوتاه برای زندگی موفق تر

۱۰ نکته کوتاه برای زندگی موفق تر

۱) فکر کردن مدام به موفق شدن ۲) نسبت به آنچه که انجام میدهید پُرشور؛ با هیجان و با حرارت…
عصاره برند چیست ؟

عصاره برند چیست ؟

یکی از واژه‌های فراگیر در حوزه برند و برندسازی است. بر اساس توضیحات تیلده هدینگ و شارلوت نودیتزن در کتاب…
۱۰ قانون موفقیت اندرو کارنگی

۱۰ قانون موفقیت اندرو کارنگی

۱) هدفت را تعیین کن (هدفی شفاف، مکتوب و واقعی) یک نقشه اقدام تهیه کن و بلافاصله در مسیر آن…
۷ تعریف استراتژی از ۷بزرگ علم مدیریت

۷ تعریف استراتژی از ۷بزرگ علم مدیریت

امروز خیلی درباره استراتژی میشنویم هم در حوزه کسبوکار و هم در موفقیت فردی. به قول مایکل پورتر: استراتژی این…
۳۰ ویژگی کسانی که کتاب نمی‌خوانند چیست ؟

۳۰ ویژگی کسانی که کتاب نمی‌خوانند چیست ؟

شاید در تک تک کتابخانه های خانه ما کتابهایی رنگ و وارنگ وجود دارد از موضوعات مختلف، داستان و رمان،…
راه حل مدیریت پدیده نقص توجه چیست ؟

راه حل مدیریت پدیده نقص توجه چیست ؟

پدیده نقص توجه چیست ؟ پدیده ای است که به شکل حواسپرتی و آشفتگی درونی و بی حوصلگی هویدا میشود…
چگونه از ذهن برای رسیدن به تغییرات خوب کمک بگیریم ؟

چگونه از ذهن برای رسیدن به تغییرات خوب کمک بگیریم ؟

شروع یک تغییر از درون خود ماست. وقتی دیگه احساس میکنیم توانایی تغییر دادن موقعیت رو نداریم دست به تغییر…
۱۰توصیه عملی و کاربردی از آموخته های مایکل پورتر

۱۰توصیه عملی و کاربردی از آموخته های مایکل پورتر

* مزیت رقابتی به معنی غلبه بر رقیبان نیست. بلکه به معنی ایجاد یک ارزش منحصر به فرد برای مشتریان…
دکمه بازگشت به بالا